تغییر وضعیت نوارکنار
جدیدترین‌ها
کاربران آنلاین
کاربرانی که لحظاتی پیش آنلاین بودند
جدیدترین آلبوم‌های کاربران
No albums listed here currently.
جدول امتیازها
به اشتراک گذاری موارد عمومی
  • نوشته در حال بررسی است
    یه کار دلی بدون پیش طرح و رفرنس
    محتوای مورد با موفقیت منتشر شد . مورد حالا در محتوا شما قابل مشاهده است.
  • نوشته در حال بررسی است
    My new work with parray and scatter in 3ds max
    محتوای مورد با موفقیت منتشر شد . مورد حالا در محتوا شما قابل مشاهده است.
  • نوشته در حال بررسی است
    مواظب باشید سرتان کلاه نرود!!!

    درود
    مدتی هست تبلیغاتی عجیب را اخیرا میبینم که بد ندیدم نکاتی با شما در میان بگذارم. در این چند سالی که از معدود کاربرهای آنریل انجین بودم به وفور با سوالها و داستانهای عجیبی با بعضی دوستان فعال در سی جی و معماری مواجه شدم که عموما ناشی از عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد رندینگ رییل تایم و مخصوصا آنریل انجین بود.
    عموما بعضی ها با تکیه بر کیفیت وسوسه انگیز آنریل انجین و بدون داشتن سابقه مشخص و با اتکا به فیلمهای آموزشی خارجی شروع به تبلیغات وسوسه انگیزی مثل دیگر رندرتان زمان نمیبرد و یا حذف مرحله رندر و ... فعالان معماری جذب این نرم افزار میکنند و نکات اصلی این مسیر حذف میکنند و اطلاعات پایه ای به علاقمندان نمیدهند!!!

    نکته شماره 1 : هیچ چیز جایگزین رندر سی جی نمیشود:

    ببینید دوستان تبلیغات پایه با اتکا به حذف مرحله رندرینگ هست!! دقت کنید اگر شما قصد ساخت انیمیشن نداشته باشید به هیچ عنوان سمت رییل تایم ها نروید!! مراحل آماده سازی صحنه و انتقال به بستر رییل تایم بسیار زمانبر و حساس هست و بدون تخصص و دانش قطعا باعث مشکلاتی میشود! از لحاظ کیفی هم رندر سی جی به هیچ عنوان با هیچ موتور بازیسازی قابل قیاس نیست!! یعنی اگر دنبال کیفیت هستید بهترین انتخاب موتور رندرهای سی جی آفلاین هستند؛ فرآیند حل مسئله بصورت دقیق در این انجین ها انجام میگیرد!!


    نکته شماره 2 : ویژوالیزیشن را دیده اند !!

    به وفور ایمیلهایی دریافت کردم مبنی بر مشکلات متعددی که با رییل تایم ها مثل یونیتی و آنریل داشتند و یکی از جالبترینها هم همین قضیه ویژوالیزیشن و همچنین VR هست که این دوستانی با کلیپهای جذاب VR خارجی مخاطبانی جذب میکنند هیچ جا به نحوه و چگونگی استفاده از این ابزار و هدستها اشاره نمیکنند!! و صرفا با تبلیغاتی توخالی مخاطبان زیادی جذب میکنند. دوستان عزیز من مدتها درگیر داستان انواع مختلف هدستها VR بوده ام و میدانم قیمت سرسام آور این هدستها همراه با سخت افزارهای پیش نیاز و در مجموع هزینه بسیار بالا برای یک پروژه عامل بسیار مهمی برای خاص بودن و مشکل بودن اجرایی کردن این موضوع هست. پس باید این نکته اشاره کنم کسانیکه با تبلیغات مخاطبان بیچاره را جذب دنیای VR میکنند صرفا این مسئله را دیده اند و به هیچ عنوان هیچ خروجی VR تولید نکرده اند تا با چالشهای این دستگاه ها آشنا باشند. پس حتما این موارد توجه کنید!!!


    نکته شماره 3: محدودیت بسیار زیاد


    مهمترین نکته این حوضه این مورد هست که کارهای معماری رییل تایم معمولا در ابعاد کوچک و یا مشخص ساخته میشود و ساخت ابعاد و فضاهای بزرگ مستلزم داشتن دانش بسیار زیادی در حوضه بازیسازی میباشد!! دقت کنید مهم ترین نکته این هست که موتورهای گیم برای اینکار طراحی شده اند و قطعا دنیای خاص خودشان را دارند. یعنی شما باید با هنر و تکنیک بازیسازی و بهینه سازی را در سطح بسیار بالایی داشته باشید تا بتوانید صحنه های حتی متوسط ( نه بزرگ!! ) در محیط رییل تایم پیاده سازی کنید!! به وفور این مشکل را در بین کاربران آنریل دیده ام و ایمیل ها و تماسهای بسیار زیادی داشته ام که کاربران حتی سطح بالا و حرفه ای در پیاده سازی این محیطها عاجز بوده اند!!! سیستم لایتمس آنریل بطرز قالب توجهی مستلزم رم میباشد!! یعنی در پروژه معمولی معماری مثل یک ساختمان چند طبقه اگر سطح جزییاتی خاصی داشته باشید و اگر رم بسیار بسیار بالایی نداشته باشید آنریل کرش میکند!!!
    دقت کنید دوستان تکنیکهای پیاده سازی این سبک کارها در حوضه گیمینگ با حوضه معماری زمین تا آسمان متفاوت هست!! برای پیاده سازی این تکنیکها زمان نسبتا قابل توجهی باید صرف کنید و نرم افزارهای خاصی هم باید بلد باشید!! اگر دنبال معماری در آنریل هستید این مسائل توجه کنید و با دید باز انتخاب مسیر کنید!!



    خب در آخر هم اگر کسی میشناسید که جذب این تبلیغات ظاهری شده حتما دعوتش بکنید تا این صفحه مطالعه بکند!!!
    محتوای مورد با موفقیت منتشر شد . مورد حالا در محتوا شما قابل مشاهده است.
  • نوشته در حال بررسی است
    ساعت چنده؟
    محتوای مورد با موفقیت منتشر شد . مورد حالا در محتوا شما قابل مشاهده است.
  • نوشته در حال بررسی است
    کار مشترک من و دوست خوبم آقای علی اسدی نژاد
    محتوای مورد با موفقیت منتشر شد . مورد حالا در محتوا شما قابل مشاهده است.
  • نوشته در حال بررسی است
    درود
    صحنه سوم از مجموعه آموزشی بنده هست که برای موبایل آماده کردم.نورپردازی کاملا داینامیک؛ سایه ها کاملا داینامیک؛ میزان AA روی حداکثر تنظیم شده؛ در اصل این صحنه برای به رخ کشیدن توان Vulkan طراحی کردم؛ یعنی در دونسخه Vulakn و OpenGlEs3 آماده شد تا کیفیت و پرفرمنس دو Api مشخص بشه؛ البته Vulkan هنوز روی یونیتی بشدت بد بازده هست؛ یعنی روی تست واقعی این صحنه فریم Es3 حدود 50 فریم در رزولیشن الترا اچ دی بود ولی vulkan حدود 27 تا 30 فریم یعنی حدود نصف بازده ES3 که با توجه به Expremental بودن این Api بدیهی هست.

    مشاهده ویدیو:
     http://www.aparat.com/v/E8gBy

    دوستانی که تمایل دارند این بنچمارک سنگین روی گوشی خود نصب کنند توجه کنند فقط روی گوشی های رده متوسط تا HighEnd تست کنند. بخاطر داینامیک بودن روی گوشیهای معمولی احتمال زیاد 2 تا 5 فریم در ثانیه رندر میشود.

    دانلود نسخه ES:
     http://s8.picofile.com/file/8292501850/RealTimeGi_ES.apk.html
    محتوای مورد با موفقیت منتشر شد . مورد حالا در محتوا شما قابل مشاهده است.
  • نوشته در حال بررسی است
    محتوای مورد با موفقیت منتشر شد . مورد حالا در محتوا شما قابل مشاهده است.
  • نوشته در حال بررسی است
    آمبولانسی که ون شد
    محتوای مورد با موفقیت منتشر شد . مورد حالا در محتوا شما قابل مشاهده است.

حامیان و شرکای آزیموت

آخرین آثار کاربران

  • دبی، سیتیدل تاورز، آفیس 105
  • تلفن ایران 36543236 (026)
  • 09124640813
  • این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید