شرکت بین‌المللی آزیموت تنها نماینده‌ی رسمی و مورد تایید شرکت SINIsoftware در ایران است. این شرکت سازنده‌ی پلاگین‌های پرکاربردی است که اختصاصی برای تری دی مکس ساخته و تولید می‌شوند. 

 

استعلام نمایندگی

جهت استعلام این موضوع از چند طریق می‌توان تحقیق و بررسی کرد:

1) حضور در کمپانی و مشاهده‌ی قراردادها و اسناد و مدارک✅
2) تماس تلفنی و یا ایمیلی با کمپانی و دریافت استعلام در این خصوص✅
3) ارسال ایمیل به آدرس www.sinisoftware.com/price  ✅

 


  

پلاگینForensicیک ابزار چک و اصلاح کننده‌ی عیوب صحنه‌ها است. قطعا یک آرتیست به خوبی با مشکلات صحنه‌های معیوب آشنا است. آبجکت‌های خراب منجر بهCrashکردن صحنه و یا افزایش مدت زمان رندر می‌شود. از جمله مواردی که می‌تواند مشکلاتی رو برای فایل ایجاد کنندCad Blockها و فایل‌هایLinkشده به پروژه است. در مثالی دیگرVRay PlaneباFinal Render و نورهایCoronaهمخوانی ندارند و معمولا دوچار مشکلاتی در پروژه می‌شوند. قطعا موارد اشکال‌زا در پروژه بسیار است و شما به کمکForensicمی‌توانید به سادگی و فقط با یک کلیک به صورت رایگان عوامل خرابی در فایل را شناسایی و برطرف نمایید.

 

 

به وسیله‌ی ابزار ساده و قدرتمندSiCloneشما قادر خواهید بود که آبجکت‌ها را با دسترسی به پارامترهای مختلف و کنترل‌های جداگانه و تک به تک در پروژهArrayکنید تا ساختارهای پارامتریک ایجاد کنید. در حال حاضرScatterازV-Ray،Arnold،CoronaوMaxwellپشتیبانی می‌کند و قابلیت استاده‌ی یکپارچه توسط هر نوع سیستم پروکسی همچونProxSiیا انواعAssetهایMeshرا دارد.

 

 

پلاگینIgNiteیک مجموعه ابزار کامل و ویژه برای اهدافModelling, Animation و Renderingاست.

 

به‌وسیله‌یScatterقادر خواهید بود تا هر آبجکتی را بر روی هر سطحی و با  استفاده از هر الگوریتمی پخش و پراکنده کنید. همانند درخت، چمن، گل و گیاه و...

در حال حاضرScatterازV-Ray،Arnold،CoronaوMaxwellپشتیبانی می‌کند و قابلیت استاده‌ی یکپارچه توسط هر نوع سیستم پروکسی همچونProxSi یا انواعAssetهایMesh را دارد. علاوه بر استفاده‌ی آسان و سریع، یکی دیگر از قابلیت‌هایScatterتواناییExportکردن تمام آبجکت‌ها به یکMeshاست.

به زودی نسخه‌ی نهاییScatterمنتشر و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

 

 

پلاگینProxSiقدرتمندترین ابزار کار باProxyدر نرم‌افزار3DsMaxاست. این ابزار مواقعی بسیار کاربرد دارد که درPipelineشرکت خود از چندین موتور رندر استفاده می‌کنید و نیاز هست تا تمامProxyها بدون هیچگونه اختلالی در هیچک یک از پارامترها و با حفظ تمامtransform‌ها وPositionهای آبجکت بین موتورهای رندر مختلف استفاده شود.

همچنین باProxiSiقادر خواهید بود تاProxyها را وارد پروژه کرده، تبدیل بهEdit Meshکنید و پس از تغییرات روی آن مجدد به پروکسی تبدیل کنید بدون اینکه هیچگونه تغییری در مختصات‌هایX,Y,Z آن ایجاد شود. از ویژگی‌های دیگرProxiSiقابلیت محافظت از محتوای پروژه در مقابل لو رفتن فایل و یا استفاده‌ی غیر قانونی از طریق ایجاد تاریخ انقضا است. در حال حاضرProxSiازV-Ray, Corona, Mental Ray, Iray, ScanlineوFinal Renderپشتیبانی می‌کند و به زودیArnoldو Redshift, Maxwellهم اضافه خواهد شد.

 

 

 

 

جهت مشاهده‌ی ویدئوهای آموزشی این پلاگین‌ها و همچنین کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات و توانایی‌های جالب آن‌ها می‌توانید به سایت شرکت سازنده به آدرس زیر مراجعه نمایید.

sinisoftware.com/products

 

   

جهت تهیه‌ی محصولات بالا با ما مکاتبه نمایید.

این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید

 

نظر ( )

اولین نفر باشید که پیام می‌گذارد

نظر خود را اضافه کنید.

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
پیوست ها ( / 3)
Share Your Location

حامیان و شرکای آزیموت

آخرین آثار کاربران

  • دبی، سیتیدل تاورز، آفیس 105
  • تلفن ایران 36543236 (026)
  • این ایمیل آدرس توسط سیستم ضد اسپم محافظت شده است. شما میباید جاوا اسکریپت خود را فعال نمایید